Friday, August 16, 2013

Page 228

Dengan ini diisytiharkan sempena bulan kebanggaan tuan empunya belog, tuan empunya telah menamatkan riwayat no maxis beliau kerana terlalu kecewa dengan pihak tersebut yg telah menghancurkan hatinya...cehhhh

Padahal dah expired. Padan muka.

Tuan empunya belog boleh tersenyum riang..tak perlu nak angkut 2phone dan lebih menjimatkan.

Ok selamat meneruskan terjah raya anda walau di mana anda berada. Adios.

Sebarang aduan sila kemukakan pada no celcom saya. Sekian

Monday, August 12, 2013

Page 224

Owh tidak...esok adalah hari terakhir bermalas-malasan di kampung..memang akulah orang paling malas raya kalini. Apa nak jadi tah.

Dan semoga kembali rajin bila di kl esok. Ceh nak rajin je kena balik kl. Tak patut...sebab kat kampung ada adik..boleh lah buli dia..uhuk...dia baca ni mampos aku...tak dapek nak bermalas-malasan lagi..tapi sebenarnya...aku kena cbb dari raya ke2 sampai harini macam tak baik2 lagi..tu yg malas jadi nya.

Dah amik mood nak balik kn esok...

Friday, August 9, 2013

Thursday, August 8, 2013

Page 220

Pada kawan-kawan sekalian. Dikesempatan ini, saya menyusun 10jari memohon maaf di atas salah silap,kekasaran bahasa, keterlanjuran kata serta seandainya ada termakan minum tanpa permission harap di maafkan dan dihalalkan

Rayalah seadanya,bermaafan lah sehabisnya : D

Friday, August 2, 2013

Page 214

Mood raya dah mai sebab tiba2 teringin layan iklan raya kt youtube..hehe

Tapi jangan tanya pasal shopping sebab dah tua2 ni tiada mood dan guna pakai mana yang ada udah le yek. Baju raya je aku tempah 2pasang..cukuplah..tudung tu kate tokei tudung kan..amik je lah dari stok. Wakaka

Tapi iklan raya tahun ni aps yang paling best? Almaklumlah aku ni tiada tv kat umah tu..hhuhuhu

Tuesday, July 23, 2013

Page 204_2

Budak2 ni merapu kt whatsapp. And kebangangan dok fwd2 gambar makanan..aduhai...

Page 204

Sekarang kompem isu paling hot adalah balik kampung mana raya ni?well aku lom masuk phase serabut wajib pikir maka aku relax je.huhuhu

Dan the best part baru 12 hari puasa (cerita ahad lepas) aku dah kena cbb. Dennngg mmg lah lauk kt bazaar ni.salahkanbazaar walhal salah sendiri sebabpemalasyangamatkan.

And rindu kat budak masham ni.aritu aku balik dia buat2 sombong..pahtu kejap2 usha muka maklong...bila aku pandang nangis meroyan ngada2.orang puasa xde mood nak ajak bertekak hokeh and maklong ko ni pon xde mood nk layan kesongelan ko tu budak masham. Xpe weekend kita balik lg.tahun ni turn femili derang raya umah nenek segamat ye..lega dia xde di saat genting kalo x asiklah nk kena ngadap kerenah dia.

Gambar2 budak masham ni ehsan dari busu dia.dia punya manja ngan busu dia..memang menanahkan biji mata.tokleh blah.

Good Bye 2018

**pic from google