Thursday, August 14, 2008

Danish

Aku penah up kan entry pasal Danish kat FP aku dulu..dia ni anak opismate..1st tym jumpe dia mase Treasure hunt bernas taun lepas, sbb aku blk KL tumpang kete parents dia..hak33..2 yg geram tgk gelagat bdk comei ni..tp dia ni ala2 malu jugak nih..even dah besor sket skrg ni pon pemalu lg...suke wat aksi..tp sekejap jek dia posing..xsempat ko snap..dia dah nyorok..jenuh jugak lah nk mensnap pics dia hehehe. ok entry dulu leh tgk kat sini ni versi dulu kat fotopages aku ... ni mase kenduri sharna kat shah alam...
Agak jenuh jugak lah nk amik gamba budak kecik nih~~~suke larik-larik..penat aku nk kejor nyer...pas2 larik kompem pg kat mak dia..hahahahaa..hampess!!!!

Ala ..malu lah plak kn..:)

mmg mencabar betol nk snap pic dia..cube lah dok diam mcm adik or adam kn

Pape pon..danish mmg encem Ha..curik ape tu...kan danish nye gule-gule dah abis..nnt aunty naily marah..ayok!!
sweet smile...but blurr..[aku lah yg xreti snap] apelah yg cube dia lakukan tah~~~lupe lak aku
aik..adik cam kontrol ensem lak..hehehe
rambut adik xleh pacak dah..xleh jadik mat rempit dah~~~
"Saya malu lah"
ooo..awek cun dia mo cium..xpe..xpe..

No comments:

Good Bye 2018

**pic from google