seperti yg dijanjikan..meh lah tgk hasil nya..yg tah pape jek aku rase kali ni...mcm xbg 100% kesungguhan jek...i'm so sorry..hope Mas & Ijan berpuas ati lak hendaknye
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
-
ceh tajuk mesti nak gempak jek. and setelah 2 minggu di melaka....khamis lepas keje aku cargas blk KL tapi utk 2 hari jek..aku mintak pelep...
-
Perkara kecil tapi impak nye besar. Sedar Tak Semua bahawa kes kecurian no plat kereta bukan lah perkara yang boleh di pandang enteng/sambil...
-
Ok lah, sempena bulan yang mulia ini & masing-masing masih mood RAYA dan cara-cara nak menghilangkan rasa boring sebab mood nak start ke...




1 comment:
cayalah.. yun!!!! buat amal sure pahle ko byk.. ptt ari senin nmpk bahu ko berat sebelah... hiks
Post a Comment