Monday, March 23, 2009

@Kenduri Kawen

Oleh sebab aku xsempat nak bergamba ngan pengantin mase kenduri dia..sbb mase nak balik aku carik dia..tah mane dia menyorok tah....last-last aku blah jek lah, oleh itu, gamba pengantin nye kat atas tu yeaa...yg tongah-tongah tu...To Khairulnizam & Azliza..wish u.."Selamat Pengantin Baru" & Semoga Gembira & bahagia Selamanya & Moga Dikurniakan Zuriat yg soleh & solehah...aminnn...

Erm si Zam ni...membe tym kat uiTM Dungun..ekceli dulu xdelah baek mane..gitew2 jek..but bile dah abis kat dungun, mule lah rapat..& dia lak dulu kapel ngan one of best frenz aku kan..tp xdek jodoh depa tu..& jadik lah baek ngan dia..smpai le ni...dah selamat jadik laki org pon..pape pon...semoga perhubungan kome diberkatiNya...

Thanx DD sbb jadik peneman aku ke cerok Pulau Indah...seyes jaouuhhh gillak lokasi yg terbabit tu...Pulau Indah..name mmg indah..tp jalan dia..hazab ok! 2la yg aku bencik ngan malaysia nih...bayor tol beria...tp jln hazab jugak..lobang sane..lobang sini...ish...kesian kat laling aku tau...senak2 pewut dia aritu..dah lah ngan perangai org kat Pulau Indah tu mmg Indah belaka...suke suki jek dia mo masuk jalan utama dr simpang..xtgk kiri kanan ke? gile...bape kali kene break mengejot kan...sian DD...smpai nak sempot kawal perasaan Terkejot tau! antara situasi yg membuatkan hormon terkejut kami merembes ngan byk nye adalah seperti:-

  • uncle india mane tah..nek moto, dah nmpk jln utama mmg ade kete..dia dr simpang..mmg xberenti..teros redah..seb bek kete aku nyer break berfungsi ngan jayanya..kalo x, laling ciom moto ngan dia-dia skali aritu...giller selambe...DD kate cam mabok jek India tu..aku pon rase perkara yg same..& seb bek..My-Vi belakang aku berada dlm jarak selamat..kalo x, mmg laling aku kene ciom sekali lg...fouuhhh
  • pehtu 2nd tym plak...Lori bapak besar bagak..wat perkara yg same...mcm haram...kalo lah ape2 terjadik..mo x, kami yg sengsara...mmg menguji minda + thp kesabaran + menduga perasaan betol memandu di Pulau indah itu
Balik dr kenduri kawen..aku singgak Telok..lepak minom seround dua kat umah DD..pehtu cargas balik ke Key Ell kembali....

Tetibe teringat kat Video yg umi ke sape capture mase si Zam tu perform kat majlis reunion kami dulu [Video mase reunion]

Ni lak ade lagi gamba-gamba yg aku xtgk pon lagi..rupe nyer ade dlm FP si Umi tu..huh hampess dah 2taun..copy gamba ni haram aku xdpt2 lagi pon

--->Reunion_CS110_Dungun_BatchJune2000_Part1

--->Reunion_CS110_Dungun_BatchJune2000_Part2

2 comments:

didi said...

mmg siut hendia tu.aku rase mmg mabok di siang ari. nak aje aku korek2 mata dia. haihhh. fuhhh tarik napas.hembos.abes kedot muke ai taw.

Yun said...

2la..abis semua hormon aku merembes ngan laju+mendadak tau!

Good Bye 2018

**pic from google