Tuesday, March 31, 2009

Lontong

Lontong..nyum..nyum..

akhirnya dapat jugak makan lontong yang mak aku buat :P...bile time tepon mak aku..dah 2-3 kali dia wat lontong..tym aku balik kg, xbuat plak kan..asik asam pedas jek xpon suh aku masak sndr...bek dok kat KL...aku kene masak sndr jugak ...xpon "Helo..nak order ayam + daging + itik + semua lah"...yolah g kedai order sajok...disebabkan adik aku si Yap Wai Loon tu ade skali..2 yg mak aku rajin kot nk wat lontong..tp sambal aku kene wat sndr sbb mak aku malas nak layan..aku nk kacang vagai..lantakkan ajek...

tengah jawab test aku dah terbayang lontong tu....even dah xtahan nak terkucil..aku redah jek balik teros lepas exam...seb bek tpt exam tu sekangkang kera jek dr umah...smpai umah teros melantak...hehehee makan sampai nak muntah balik yeaaa...sbb ko tgk pinggan opsss mangkuk tu..penuh gilak kan..

4 comments:

xhn said...

yun..ko ni teruk arr.
suke letak gmbr mknan sedap2.
aku dh terliur nk mkn
lontong pulak dh ni.
iskk nk kna tepon ibu aku nih~~

Yun said...

hehehe
mengidam ke?
aku mmg mcm ni...saje jek nk kasik semua org terliur..:P

xhn said...

haa mmg mengidam!
kang aku ngidam betul2 lontong yg dri air tgn ko sendirik kang bru tau...

Yun said...

huhuhu..aku biorkan jek ko ngidam..nnt anak ko leleh jek lah kuor nnt :P sbb malas nk layan kn..hehehe

tp kire ok lah..kn leleh jek..xdelah masam cam ko kan..:P

Good Bye 2018

**pic from google