Monday, March 30, 2009

SPA Q 2

Khamis lepas adalah hari terakhir utk tayangan citer SPA Q 2, setelah sekian lame dok terpaku kat TV dr kui 6.30pm-7.30pm every monday-thursday even ade jugak yg aku ter skip but...aku layan ok citer ni..sbb dah tgk dr SPA Q yg first....agak sakit ati jugak lah tgk citer ni kan..sbb lembap..hehehe:P tp aku pon lembap sbb layan citer yg lembap..[pdn muke aku kan]

mule-mule aku tersalah sangka yg aku ingat kan a week before tu lah last episode but aku salah date lah..hahhahaa..ape dah..sekali dia tulis "bersambung" amik ko..malu aku ngan Mira tau..sbb bg salah info kat dia...lalalallaaaa

oklah..aku review sket..utk kengkawan aku yg xTGK episode last dia tu...kronologi utk episode last adalah seperti di bawah...

-----------------------------------------------------------------

** Marlia berbaek semula ngan Zaffrul even ati dia cam xRELA jek berbuat demikian...ni semua demi anak yg dia kandungkan tu...

** Si Marlisa lak...yg sememangnya dah tau emak asal dia si Datin Sofiera tu kan, ala-ala xsepenuh hati nak ikot Ibu dia ke London...tp dah naluri seorang anak kan..mule2 kate dia nak ikot..tp sebahagian hati dia sayang nak tinggalkan MAma dia tu...

** pehtu dafi dtg pujuk adik dia..nk bgtau Mama depa dia sakit [Lisa xtau kan..sbb phone dia kompem Ibu dia yg angkat...mcm mane dia nk tau]..so Dafi pon terangkan..Lisa bukan anak pungut lah...yg dia tu anak Tiri + anak susuan Mama dia..plus..bla bla......dafi pujuk lah jugak supaya Lisa g melawat Mama dia...juz luangkan masa 20min utk mama yg dah besarkan dia 20Tahun..[fouuh ayat..menagkap ok!]

**pehtu Lisa lembut ati..follow dafi g jenguk Mama dia..

**bile dah tgk keadaan + layanana mama dia...& dia rase dia xpatut tinggalkan mama dia...dia bgtau Ibu nye dia xmo ikot ke London di sebabkan dunia dia..kawan dia..semua kat Malaysia...dia rase xsesuwai idop kat London tu...

**Ibu dia sedih lah..tp dia terima lah hakikatnya....& dia jumpe Qistina suh jage anak dia baek2..

**Dafi lak ceraikan Julia ngan talak satu...but Julia lak Pregnant [ni aku xpaham ..sbb watak dia ending kat sini jek...ke ade SPA Q 3..matilah nk tgk lagi kn...] ape kesudahan tah pasal Julia ni..aku xtau..hahaha abis kat situ jek..bile dia dpt surat cerai tu...

**Qistina family idop bahagia semula...

**Fahmy lak...kesian..sbb makpak kn xrestu dia ngan Qistina..ajak Qistina kawen..tp Qistina xsetuju sbb xdek restu mak ayah..& Qistina suh dia jage ati mak pak dia sbb Qistina kan seorang Mak jugak..dia tau ape perasaan ibu fahmy tu...last-last fahmy yg frust..hehehee

**Fahmy dah serupa org...bile mak pak dia tgk..rase kesian...

**Sofiera kene tahan polis mase dia tgh mengemas barang nak cabot ke London....dia tahan atas kesalahan Menipu + Membunuh + Pelacuran...

**Tania balik Ke malaysia ngan wajah baru...dia balik utk uruskan majlis perkahwinan dia ngan Steven..

**Last Skali, Qistina kawen ngan Fahmy jua akhirnya....maka citer ni abis di sini..opppss dlm kesibokan majlis perkahwinan si Qistina...tibe-tibe..."Pak long..pak long..mak long nak beranak." hahahhaaa

-----------------------------------------------------------------------------------
ok itu saje citer nye..sekian saja laporan ringkas dari aku...

ade yg xsudah lagi kan? ade ke SPA Q 3 nye??? xpe..tunggu jek..ade nnt aku tgk lah..xdek..kite layan citer len plak..huhuhu

ok lah, tata...

2 comments:

Sarah Shafawati said...

cmner wajah baru tania tu kak yun..? ag lawa ker?

Yun said...

lawa lah..
rambut dia curly-cur gitew...

Good Bye 2018

**pic from google