Tuesday, July 28, 2009

Wajah-wajah

Aniq Fawwaz


Aniq - yg hensem... bak kate mama nya..nak panggil hensem2 [in malay] segan lah kan..makanya..letak lah name aniq..kire dlm bhs arab yg in malay membawa maksud yg hensem...

first time tgk mmg mak eihh..Acap Jr. lah..hahaha sebijik air muka pak nye...pdn lah mamanya hangen jek..sbb xdek rupe dia..tp setelah aku telek...bentuk muka..cam mama dia..cume air muka bapak dia...mulut & mata dia ciplak bapak dia...but tang idung ngan kening & bulu2 terlebih ikot mama nya..hahaha ape tah ayat aku..tah korang paham ke idak nk bace..lantakkan jek lah ek...

YANG PENTING

aku dah jumpe si pengarang jantung si DilaBaik..ngeh33....mmg comei...Yang..best nye ko dah ade baby..nak jugak!!!!!! tp seyes..dr xcaye ko kawen smpai ko dah beranak seketui baby ni..aku masih xleh terima hakikat ko dah jadik MAMA ok...ntah le..sbb kenal ko since UiTM...can't believe it! ko dah jadik MAMA k! tp aku tau..ko mmg seorang isteri+ibu yg superb..hheheehe:) lepas ni jgn lupe join club org yg tambah anak..nnt aku nk cilok bwk jenjalan anak ko or angkut blk kerinchi sorang..xdek lah ko heran sgt kn..hahahahaa:P

to Aniq..hope membesar dengan sehat & jadi lah anak yg soleh kepada mama+papa ko yg sengal itu :) & last skali..anak dia panjang mcm makpak nye..huhuhu :P

1 comment:

diLa said...

cisss!! nk cilok aniq bwk blik kerinci yer...dier ngamok nnt br tau..alang skg ni pn, nk tuka diaper pn cm nk g perang..nangis cm kne dera ko tau..hai, anakku anakku..

Good Bye 2018

**pic from google