Monday, August 24, 2009

Ilham Shah Adeef

Tujuan utama aku ke Muor mase Jumaat tu nk melawat si budak kenit ni lah ha...si Adeef...mase aku smpai..abg nya si Qimie sempat salam & say bye bye jek kat aku...xheran pon..sbb dia lagi heran nak merempit ngan mak su dia....punye lah beria nk salam aku cepat2 kan...bye bye untie yun....cett! xpe...smpai lah nk maghrib aku tgu..xblk2 bdk tu...tp xpe...layan kn adeef jek..xdeklah nk melayan bdk jeles plak nnt!




to abg sham & kak zila..tahniah...lepas ni teroskan misi baby boy lg ok! sbb nnt time kenduri dpt byk berkat...sbb kate mama nya...adik beradik mamanya kn semua perempuan...ade abg sorang pon..mmg dok asrama..pehtu belajar obersee...xpenah g kenduri kat jkg..xdek org nk bwk blk berkat..sekali dpt anak berderet lelaki..nnt leh dpt berkat byk2..& leh wat team futsal ye papanya...hehehe :)

aku tny kat kakak busuk..lame x nk pkr utk dptkan name anak? dia kate..xdek lame mane sbb dlm list kn byk..hahaha almaklumlah bercinta 11taun.....lawak sungguh lah kakak ku itu..tp layan kn ajo..tp seyes..lame kn depa bercinta b4 kawen...tu lah name nye jodoh berkekalan..hahaha

No comments:

Good Bye 2018

**pic from google