Thursday, September 10, 2009

Cop..cop

ade byk jek nk cerita...tapi esok aje lah ek...keje I dah beres...I sangat suke [tp kene ingat..ade lg 35% lg lepas testing yeeee]...lalu saya ke bank utk keluarkan duit & menukarkan nya kepada duit2 yg berbau wang [xsame ek?] keskes [aku xtau ape kah kesamaan antara kerja aku beres ngan tukor duit di bank..korang tau ke?]... kepada semua2 yg bakal menerima angpau raya dr ku..mintak maap dulu sbb..kalo terdpt sampul kosong [xmungkin aku rase] or sampul yg bernilai sehengget jek.....REDHA aje lah k! kerajaan xbg bonus [ade kene mengena ngan aku ke?] (-_*)v fikir sejenak sambil garu2 bibir yg merekah ni, gatal plak rasenye....mungkin sbb duit yg berkoyan2 bakal keluar kot.....haih* makin terok plak bile bln puasa ni.....tapi..xpe...saya IKHLAS ye....jgn komplen sekiranya hanya ringgit malaysia berwarna BIRU....almaklumlah..ekonomi saya merundum ke tahap xleh diselamatkan ketika ini...

Nota Kaki: I've to say I'm Sorry to handbag idaman yg masih di Butik....I xleh nk keluarkan you dr sangkar itu kerana I terpakse membiarkan you mendapat mak tiri baru :P

5 comments:

didi said...

utk aku kaler biru ok gak.tp kasik tebal sikit la..

Yun said...

:P...cett patutnye you lah kasik kat akak terchenta you ni kan...kannn

Unknown said...

oh i pon mawu jugek...mana aci bg DD sorg jek

Yun said...

mira: ade ke i kate nk bg DD? sila beranak anak reramai dulu..br i bg kat anak2 you....:P

didi said...

eh bukan u gi tukar utk kasi kt i ke?
mane janji2 u?

Good Bye 2018

**pic from google