Monday, November 16, 2009

Lawak + sedih

Xdek keje..carik keje...ADE keje...xmo buat....bile xbuat keje...carik keje laen....dpt keje...tapi buat keje laen..haih*

aku pon biol nk paham kan ape yg aku nk kasik korang paham...senang citer...weekend aritu..aku ade keje yg ptt aku setelkan..tp aku xdek mood....oleh sebab moodless...DD ajak g muvie..aku on jek...nk serang 3citer..tp mampooo wat 2 citer....

Sabtu after zohor..aku ke mid valley yg hny 2KM dr umah aku..& aku berjaya plak..mengurAngkan minyak kete ngan mencarik parking sejauh 2km..owhhh silap..terpakse ronda berpuluh2 kali sampai ketiak berpeloh [owh ini tipoo sbb dok dlm kete pakai aircond kan] giller payah nk dpt parking...& akhirnya.stlh meter aku menunjukkan 2KM & mase aku etrbuang 20min dengan hny mencarik parking..hadoiyai......dptlah parking...

teros cargas ke GSC...mak eihhh kenee beratur..bapaknye lah pjg line tu...smpai melingkari bulatan di tengah2 tu..aku dah mule wat senaman robik kat situ ngan melonggar2 kan sendi..supaya xcramp..ghehehe last2 dah 20min beratur aku dgr bunyik keutukan mic..heheeh aku tau..bek aku get ready...here...."gold kaunter di open utk citer laen" aku pon teros ke gold kaunter..& selamat aku beli tic utk mlm tu..& sambung ke JJ tok shopping brg dapur....

& malam tu kami....pon bergelak sakan ngan "Pisau Cukur"...aku bg 4/5 lah citer....sbb leh layan....hehehe & cayalah fazurah...."oh my coach"....."on no...my LV".....bla bla...hehehe sempoi...

terpakse membuang mase 45min kat kusi sbb shopping mall dah tutup kn....nk tgu next muvie plak...haih..masuk 2nd citer..terpakse sob sob sob plak..sedih plak citer ni..haih***** "the time travellers wife" tabah nye lah si isteri tu...haih*

citer ni plak..wa bg 4/5 jugak...sbb best jugak...hahhahaha the proposal pon aku dah khatam kat DVD dd..hehehehee tgl nk layan 2012 plak..tp lame bebenor plak..sampai 2jam 45min..haih*..bile plak berkesempatan ni..hehehehe

ok tamat citer kui 2am..teros blk..mate dah xlarat...heheheheee

Nota kaki: wa tarak kesah..malay ka...chinese ka...omputih ka...tp tlg lah....kalo nk layan muvie tamil..sila layan di rumah..hehehehe wa tak sanggup oooo

2 comments:

CheqNumb said...

waahhh..nak tgk 2012 jugak..;D

hmm..pnah gak maraton 5 ari direct tgk muvee sempena lawatan adik2 t'chenta ke lembah klang ni..hindustan pun kami bantai tgk sbb dlm sinopsis kata ada sharukhan..tp x dak..bongoks btoi..seb baek si hot kareena kapur ngan si chantek preity zinta ada..dan juga hero veteran salman khan (dia nmpak tua);D

Yun said...

cheqnumb: hehehee salman khan dah masok hero tusa lah kirenye ek..keh keh keh

Good Bye 2018

**pic from google