Tuesday, November 3, 2009

Tomyam Lazat

***** BBQ Seafood Restoran..name yg depan aku xhengat...snap pon xclear..hahahaa. kire sabtu mlm ahad..the pengantin baru belanje weolls makan kat situ kerana bertungkus lumus membantu di sepanjang majlis mereka...tapi ape aku tlg tah..aku kurang pasti....tolong makan tu kire tolong lah kot...hahahahaa

& depa sedih sbb xdpt makan bersama artis kerana artis cancel last minute..kesian mereka...tp xpe...portion utk artis & aweks nye..aku yg belasah...giller melantak kan? dah lah makan 2kali mase kenduri berlangsung..hahahaahhaa...opppss tangki aku jadik makin besar sejak balik dr kedah ni....hahahaha almaklomlah harga makanan kat sane murah sket..makanya, makan lebih dr biasa kan..keh keh

& gamba semua ala2 suram2 sbb camera HP ni xbape nk tinggi MP nye & xbape nk bagos plak hasilnye...sbb aku dah parkinson [camno spelling dia yg betoi?] sbb lapor thp gedebas...keh keh
**Siakap 3 rasa**
ni ikan ape aku lupe plak tapi masak stim

kailan ikan masin
tomyam dia sedap oooo
telor dadar yg menyelerakan

Nota kaki: lokasi dia mudah jek..kat bandar Sri permaisuri..ala area kayu nasik kandar & dekat ngan kedai save more..hahahaha..harga aku rase affordable lah kan..kalo mahal..kesian plak mereka yg membelanje kami tu.....tapi yang best Eiy makan sampai licin..satu yg jarang berlaku..tp good 4 her baby kan....

No comments:

Good Bye 2018

**pic from google