Friday, January 29, 2010

Ingatan Tulis Ikhlas

Walaupon aku seorang yg garang
tapi selalunye mulut aku yg sukar dikawal
tapi aku jugak paling selalu ada
kau seorang yg cool
tapi kadang-kadang aku rase ko cam xamik kesah
sebenarnya kau pon ade hati perasaan
dia ni selambe jek
dia plak selalu buat kite terasa hati
tetapi kite tetap setia dengan dia
cume dia tu selalu ingat2 lupe kat kite
owh bukan..selalu ingat bile kesusahan
terlupe bile sedang menikmati kesenangan
kamu pula yang sukar utk ditafsir
kamu ni aku panggil simbolik
tapi kamu rajin bertanya kabar kami semua
cume kamu TAK reti mcm mane nk tunjuk yg kamu ambil tahu
tapi xmengapa..kami paham
Engaku mmg sempoi
Engkau pulak dekat ngan aku,tapi jauh dr si dia...
dekat jugak dengan kamu....
engkau seperti aku,
tapi berlainan identiti...
cume satu persamaan dikongsi kini
You seorang yang sukar difahami
tetapi mudah didekati
dalam sukar & mudah itu, you tetap seorang perahsia yang tegar
mmg amat sulit utk kami memahami ape yg terselit di sanubari you
dikau mmg sukar utk ditemui
aku kategorikan dikau as Misteri
dikau sentiasa mengelak
tanpa diketahui sebab
mungkin kami semua mmg tiada lagi dalam kamus hidup dikau
walaupon kita berbeza
kita masih boleh berkawan
hakikatnya, perbezaan itulah yang membuatkan kite KEKAL

sebelom menamatkan entry..moh le layan lagu ni

[jap lagi aku post kan lagu ni...terlupe,..youtube xleh bukak...xkn nk paste printscreen jek kot...wakakaa]

Nota Kaki: Kau, Dia, Kamu, Engkau, You, Dikau...i miss uols........so much! Tetibe masuk mood sentimental..teringat zaman dahulu kala....:P

3 comments:

cyanamoose said...

siapakah YOU itu? jeng3x

kenanga, sila tubuhkan agen penyiasat.

semut-terbersin said...

aku almost keliru bace ko nye entri ni..pening nak ingat mane satu..siapekah Kau, Dia, Kamu, Engkau, You, Dikau?

Yun said...

sharna: apsal ko suh siasat sape YOU tu? yg laen2 xmo?

semut: tu lah..dia...berjaya jugak aku wat ko rase keliru..wakakakakakaaaa 2la tujuan aku :P

aiyokkk...ni xdek kene mengena ngan TUt....ni hanyalah geng2 aku jek...

Good Bye 2018

**pic from google