Wednesday, February 24, 2010

55.56%

5/9*100=55.56%

Aku bace Artikel "9 Places Which You Should Visit When You Come To Malaysia" Dekat Sini. Berbangga kejap sebab Melaka..ada dlm list under Culture & Historical...tp Sunplawer xperlu risau..sbb Penang pon ade dlm list..

Ade 4 Tempat jek lom diterokai oleh diri aku sendiri..xpe ade rezeki & kesihatan yg baik..insyallah akan sampai jua nanti.

So, sesape yg memerlukan vacation..sila lah pilih destinasi anda sebaik mungkin + mengkaji kesesakan lalulintas di tempat berkenaan...jgn ade yg terkandas lagi udah le...

Nota kaki: Oklah uols, insyallah i akan...menenangkan pikiran di Dabong, Kelantan Jumaat-Ahad ni. Semoga perjalanan pergi-balik menaiki KTM berjalan lancar. Nak tau kecantikan Dabong tu mcm mane..sila lah Google sendiri yeaaaaaa

4 comments:

semut-terbersin said...

ada kaitan ke ko nye tajuk ngan entri ni? hmmppp apekah maksud tersirat disini?

rajin benar ko ni sehari ada macam2 entri..kejap2 aku tgk ko nye blog dah update citer baru! haih sungguh lah rajin kamu ni

Yun said...

Kaitan kat nota kaki jek...

erm rajin xrajin..tym AKU malas+lemau xdek idea...jgn harap lah nk ade entry kan...ni berblog hopping...jumpe topik menarik leh share kan...

Queenin Murni said...

hmm.. aku pilih KL.. tmpt yg menarik.. hehehhe!

Yun said...

heehehe..sbb ko xleh g mane2 kan? dlm KL pon jadiklah :P

ape lg..BBQ lagi lah beb..nnt jgn lupe ajak aku [makan jek tau...wat keje xmo]

Good Bye 2018

**pic from google