Monday, February 1, 2010

Rosti

Jumaat mlm after tengok BOF kat 8TV, Aku ngan Lyza [owh Lyza mai KL hari jumaat lepas] pon kuar melepak kat Hartamas Square
Lame weihhh xlepak situ....dulu keje kat desa sri hartamas...mmg muntah lah nk lepak situ...bukan muntah tekak jek..poket aku pon termuntah tym tu..hehehehe

ade satu bende jek yg aku suke kat situ....dia nye Rosti...hehehee...sbb itulah aku angkut si Lyza ke sana...huhuhu
dah lame weihh xmakan makanan ni.....makanya..mmg misi mlm tu nk melantak ini makanan jugak sambil menyedut air longan...hehehehe :)
**ni lah ruper rosti nye**

Sori lah..aku xsnap ape2 gamba..sbb malas nk kuarkan camera phone tu yg xberapa best kalo tym mlm..hehehee lg pon aku ngan lyza sakan berborak...makanya...Thanx to Mr.google...kerana menyediakan platform utk aku skodeng gamba2 yg aku leh grab!

kalo dulu rosti kosong [tp style kat hartamas tu ade letak black pepper sauce] harga baru RM3.50..tp skrg yg kosong tu dah rm5.00 ok! huhuhu

tp malam tu..aku balun rosti cheese....cume rm6.50 jek....pehtu lyza order canadian pizza & rosti cheese jugak..haiyooo dah lah kat pasar malam aku dah tapau sekeping murtabak..makan sorang plak tu..haiyoo...mmg perut tong drum ok!hehehehe

selain kat hartamas square...kat merche pon dulu..aku melantak mende alah ni jek...cam dah xnmpak makanan laen jek rupenye...pdhal kentang yg dihiris & dipotong kecil2 & dibakar..senang jek nk buat..tp tu lah....#$@$%^

Nota kaki: puas ati dpt makan rosti...& thanx to Lyza

No comments:

Good Bye 2018

**pic from google