Tuesday, June 15, 2010

Isda & Saiful

4 dan 5 Jun 2010. Aku ditemani adik ke Senawang utk melaksanakan tugas menembak di sekitar majlis pernikahan & persandingan Isdawati&Saiful di kediaman keluarga Isda. Isda ni sebenarnye kawan kepada kawan aku punye kawan..hahhaa boleh dpt x? lantak lah..mls nk explain...b4 wedding dia..aku jumpe dia sekali jek..lepas tu berhubung thru phone jek..& sampai lah hari kejadian..alhamdulillah...even 2-3 kali patah blik..sbb takut tersilap kire traffic light..ruper2nye mmg peta dia silap..tertinggal satu traffic light.tp aku ngan adik sampai on time..sbb nye...majlis xmula lg disebabkan tok kadi xsampai lg.

tp tym aku sampai pihak lelaki dah siap sedia lepak kat Hall..sangat awal mereka sampai. tapi pengantin perempuan masih tengah bersiap. Tok kadi pon xsampai lg. tapi mase tok kadi sampai..ade cerita lawak...sbb nye beg tok kadi nye xboleh bukak..siap pakai screw driver vagai lah nk bukak..hehehe bak kate tok kadi..almaklom lah..beg dah doploh tahun....dah hukum kene ganti baru lah tu..

alhamdulillah..sekali lafaz jek...mereka berdua sah sebagai suami isteri...

& aku dah mula malas nk memikirkan ayat utk bercerita....oleh itu, layan kan aje gambar2 ni






ber Video Call dengan opis mate








Kepada Isda & Saiful, SELAMAT PENGANTIN BARU...semoga berkekalan hingga ke akhir hayat

Nota kaki: Album ko dah hampir siap....weekend ni lah kot aku roger ko nnt.

No comments:

Good Bye 2018

**pic from google