Monday, July 5, 2010

The Back-up Plan

Bercinta-Kahwin-Baby

Tadi, tak plan pon nak ke mana2, tetibe ade org ajak LUNCH. tp mase dah kol 1lbh, aku xmandi lagi..wakaka sbb mmg xdek plan. Mmg aku tunggu call dr Isda jek utk dia mai amik album..oleh sebab dia xcall lg, maka aku pon decide g makan ngan junior aku tu kat shah alam. & dah makan2, leka berborak, dia ajak g tgk muvi, erm ok jek..kalo dpt tiket kn..pg ke Bukit raja, serius dah 5taun lebih xjejak kaki kat sini..hehehhe ade tiket & layan lah kami muvi dengan suasana yg sangat sejuk sampai nk mengigil lah aku dibuatnye.

Rase nk amik feel romantik..layan kan lah citer ni...sbb cerita sempoi & sangat lah cerita cinta, kepercayaan, kejujuran..semua lah yg melibatkan relationship. Tapi aku nak kate Stan [Alex O'loughlin] sangat macho..muahahahaha

Nota kaki: More Info HERE

3 comments:

cyanamoose said...

harus tgk cite nie... sbb ade JLO.. hiks

Yun said...

hahah sila lah tgk

Yun said...

mane tau, dpt idea dr situ..leh dpt anak kembar..wakakaa

Good Bye 2018

**pic from google