Sunday, August 1, 2010

Superboy Turns 1

Yeahh Superboy Ila & Daous dah Setahun :). Petang tadi, aku ke rumah Ila&daous utk sama2 memeriahkan majlis harijadi Aariz. walaupun Aariz dah Setahun dua bulan, baru kini berkesempatan utk mengadakan majlis pengikat silaturrahim.

Bertemakan Superman, majlis berjalan dengan lancar & meriah. Aku, Nik, & Marini yg sampai utk majlis ini. Ida, xtahu lah jam berapa dia sampai..sebab kami dah Chow ketika itu.

Untuk cerita selanjutnya, esok aja aku update gambar2nya ya, ceritanya xberapa penting kalo gambar dah mampu utk menceritakan segalanya.

Nota Kaki: Happy birthday superboy

1 comment:

semut-terbersin said...

yeahhh!! tq to aunty yunne and aunties lelain yg datang!! tak saba nak tgk gambar! aku mmg tak pegang camera langsung smlm..takde satu pon gambar dalam kamera aku..huwaa

tunne, sori smlm tak sempat nak melayan borak ngan korang sangat..lepas ni gather2 kat umah cik reen plak! yeahh tak saba!

Good Bye 2018

**pic from google