Wednesday, March 23, 2011

Rasa nak menangis

bila mengetahui heels pujaan aku tu ada kat butik LV. memang wajib menangis lah kan, sebab tak mampu kan. damn you, kenapa lah ko ni brand LV kan. kenapalah kau dilahirkan dalam keluarga LV kan...


kenapa?
kenapa?
dan kenapa?

padan lah aku mencari tak jumpa2 kan. yolah aku takat masuk butik nine west, elle, carlorino, aldo,..etc...non ado jumpe kan. tapi tak tergamak nak masuk ke LV kan, sebab aku sedar diri, mana layak kan. masuk couch nak skodeng aritu pon segan2.

first tym tgk kasut ni kat Jusco mid valley, tapi aku tgk kat kaki org lah..ade sorang cik kak depan aku masa nk bayar kat cashier, dia pakai kasut ni lah..kaler ni lah. nak tanya segan, nak snap gambar lg segan, maka snap masuk dlm otak jek lah....

semalam ronda2 klcc ngan sharna, konon2 nya nak carik butik elle, berpusing lah carik kan..nak turun escalator, terpandang butik LV, jengah kat cermin luar lah kan, display heels ni...meraung aku tgk...heels ni dalam keluarga LV ruper2nye...sedih dik non..sedih amat.....bila mengenangkan brand nya. toksah lah membayangkan harganya ya. memang dapat memiliki dalam mimpi aja. takpelah bulan depan kita pegi butik clarks jeklah...buat pengubat duka.:P

ni lah rupanya pujaan hati aku.



dah, jangan masuk dalam mimpi, kecuali ada orang nak present sepasang. kompem tido malam pon aku peluk.......peluk kasut lah kan...dan lupa terus kat bantal busuk nanti :P hehehe

Nota kaki: terus feeling layan lagu Cinta dua darjat & takdir penentu segala....hehehe

4 comments:

Kenanga said...

pergghhh...impian musnah diknon...kejikan dunia iniew...pakaila Docmart..!

cyanamoose said...

tkpe beb.. nnt aku teman ko lagi... kita nek escalator tepi tu. ari2 pun bley jek. hiks

Yun said...

kenanga: itulah dia, memang keji & kejam

cyana: kalo lalu hari2 dpt memiliki xpe...ni takat lalu memdihkan hati..bik toksah

amoi said...

ala...mesti ada punya brand cap ayam buat design camni..ko beli jek..hehe..

Good Bye 2018

**pic from google