Tuesday, April 12, 2011

Kacau Bilau

Ye mood aku memang kacau bilau beberapa harini. tak tahu kenapa & mengapa & di mana & siapa & apakah. rentetan ni, ke kreatifan aku nak menyelesaikan masalah kerja menjadi sedikit slow. menatap screen notebook 2jam pon xdapat nk setel. malam ni pon aku cube, tapi xmampu nak selesaikan juga. buntu dah aku nk setelkan case new group tu..hope adalah idea esok. owh esok lagi macam2 nak kene pikir. huwaaaaaaaaa dek kerana jiwa kacau, aku berjaya siapakan entry bandung tapi entry krabi tetibe hilang idea dah. tsk tsk (*,)v tetibe otak kiri aku terpikir jiwa kacau ni disebabkan dah lama xlayan jiwang kat wayang. tapi otak kanan aku pulak mengingatkan aku utk membaca al-quran. terus insap kejap! kejap jek. oppss.,, mungkin lah kot kena mengaji lah..asik pikir nk tgk wayang jek.....dush dush....T__* (lebam sebelah bijik mata) dah boleh tidur, esok kan meeting..kalo meeting tu pepaham lah...get ready utk tadah telinge..ahaks. Gut Nite uols. Nota kaki: HTC baru dah keluar. kena cantas abg long dengan kadar segara. kasik dia sentap mcm yg dewi buat. huhuhu:P sebenarnya nak tulis pasal ni..tp mengarut jek lebih

4 comments:

cyanamoose said...

abg long tengah geget jari tu... hahahaha

xhn said...

bos aku pkai HTC.
mmg berbulu lebat je mata aku ni tgk.
klu dpt email dri dia siap de auto setting kat bwh tu 'sent from my HTC'.perghh!

Kenanga said...

xper....banyak laggi akan kuar lepas sensation tu...

Yun said...

hehehe tu lah, nanges tgk henpon ni sbb xmampu nk memilikinya lg kan

Good Bye 2018

**pic from google