Monday, July 4, 2011

CHar Kuey Teaw Ghani

Kalau ke Jitra/Bandar Darulaman, korang wajib pekena Char kuew teaw Ghani ni. memang sedap oooo.huhuhu sampai aku dah mcm ketagih. yolah nk explore makan tempat lain, xdek maknanya nak ada kesempatan kan. balik rumah pon ngam2 waktu utk membongkang kan. well, lokasinya senang jek, dekat dengan Yawata, berhadapan 7-e and secret recipes. memang senang jek. tapi aku xpuas hati, orang kedah ni meniaga ikut suka depa jek bila nak tutup tau. time betul2 kebulur, memang dah set nak makan hak ni tapi sekali tutup..frust i tau...well, kadang2 aku dah lapar, sebelum sampai rumah aku singgah jek, melantak sorang2. huhuhu yg penting tidur dalam hati yang tenang & xkebuluran

3 comments:

cik reen said...

ni kuew tiau yg dekat umah nik tu ke? kalao ye aku pun penah makan kat situ. best!!! tapi kalau silap hehehe..situ mmg best gak :). bila nak dttg tgk mia weh??? hehehe

zamzunita said...

Tetibe cam confuse sjk bila hang jd org kedah ni yun..gaya cm dah duk sana ja lani..

Yun said...

cik reen: tu lah, entah bilanya, kena tgu aku betul2 free bila blk KL. insyallah aku akan mai tgk mia punya nnt.

zam: lebih kurang lah....mmg aku dok sana la ni, but still blk KL. aku ada projek kat sana skrg ni

Good Bye 2018

**pic from google