Tuesday, December 20, 2011

Cyst

Mula-mula aku bace kat wikipedia jek.





Sajelah nak mencari info pasal Cyst since dah beberapa geng aku yang dapat penyakit ni. Even penyakit tak kronik but still lah hazab nak tahan sakit bila ianya menyerangkan. terjumpalah info yg senang nak paham akan jenis-jenis cyst ni. memang aku tau cyst ada beberapa jenis but tak sangkalah sebanyak tu kan..ahak..ok nak tau boleh baca kat sini..simple & mudah nak paham. tapi list lagi panjang dalam wiki tu.,


and simptom-simptom nak kenali penyakit ni pon boleh baca dari link tersebut.

and ade kes tak perlu operate vagai sebab cyst ni boleh baik sendiri. tapi depends lah. aku rasa kena pantang makan jugak kot. mungkin.aku cakap mungkin. dapat info nnt aku share lagi

No comments:

Good Bye 2018

**pic from google