Tuesday, January 21, 2014

dating dengan si macho


kejap je dah besar..memang dialah tukang memekak kat rumah parents aku..kalau sehari dia tak dating..kompem sunyi..maka atuk dengan nenek boleh tidur dengan tenang dan berehat tengok TV tanpa gangguan..hahahahahaa
 si kaki pembodek, atuk memang kalah dengan dia..tapi dengan maklong..sorry eh, marah tetap kena marah...jeling tetap kena jeling...even dia memang takut sikit dengan aku..kah kah kah..tak boleh bagi muka sangat..kang mengada je lebih...



dan sekarang kat rumah aku dah bertambah budak lagi..anak busu aku..yg tua setahun dari si denial..marzuki namanya..maka si budak berlagak macho ni kerek sebab dah ada geng..cehhh si marzuki akan duduk kat rumah aku time bapak dia pergi kerja lah...kesiankan..kecik-kecik dah jadi anak yatim..memang berdikari betul adik-beradik dia..abg2 & kakak dia datang time makan sahaja sebab masing2 sekolah kan..

dan bertambah lah geng bertekak aku kat rumah tu bila aku balik....

No comments:

Good Bye 2018

**pic from google