Tuesday, October 7, 2008

Nisrina Demam

Ala sian nya...smlm Yam Sms aku cakap bdk kenit ni demam..siannyer suhu 37.7c...paneih 2...ni penangan jangkitan dr sepupu sepapat dia..ari2 ahad mase aku g umah nenek dia kat bemban..dia ok lagi..cume selesema sikit ngan batok2 kecil jek...xpe...Get WELL soon my dear bucuk-bucuk~~~~ dah lah sekarang si kenit ni ssh nk makan ubat [ nisrina berjangkit ngan MAMA ajar ape...penakut makan ubat..hehehee] xpe...jgn nakal2..minum susu byk-byk..nnt cepat baik..ok! dengar cakap ibu tau! kesian kat IBU sbb nnt ibu nisrina kene smbung cuti lagi..ngamok lagi lah boss ibu..pas2 jgn lupe doakan demam IBU xberbalik..kang sian nisrina kene tido Abah jek lagi..hehhehe [sbb b4 raya ibu si kenit ni kene masuk sepital..khamis-sabtu sbb denggi] alhamdulillah lah aku xkene denggi..aku suspek jek..tp aku kene campak!

No comments:

Good Bye 2018

**pic from google