Tuesday, October 7, 2008

Selamat Hari Raya


Serius aku xtau nk start mcm mane ha...oklah start with sesi 0-0 yerk [salam-salaman di hari raya]


ampun dan maaf andai..

TERkasar bahasa [baser lah kan..aku kn laser jek..sape-sape penah terasa ngan kat-kata aku yg mengguris ati 2...sori lah bebanyak..aku xberniat secara langsung..sbb thp keleseran aku ni..xleh dibendung....]

TERsilap bicara [hehehee ni pon selalu jek aku rase sbb aku ni kadang2 terlupe perkataan dlm kamus..so, nnt aku maksud laen..org paham laen..hehhee]

TERmarah yang tak kena [oppppsss..betulah kot..aku kn mmg selalu EMO xbertempat]

TERtanya tak tentu hala [ngeh33...ni mmg lah kan..kalo x sesat jln lak aku nnt!]

TERbising menyakitkan telinga [kalo aku ternyanyi pas2 mengeluarkan suara sumbang aku 2..sori lah bebanyak k..ni jek care aku nk hepi kn diri sndr]

TERsasul yang tak sengaja [baser lah manusia..lidah kn xbertulang...]

TERpukul kat mana-mana [ade ke?..aku bkn kaki pukul! & aku bkn pembuli yg tegar]

TERpekik di telinga [ni bkn sesame ke wat keje giller ni?]

TERhantuk di kepala [keras ke kepala aku? maybe tym mengigau kot kepala kite terhantuk]

TERpinjam harta benda [kalo ade 2 kire HALAL lah yek..kalo ade yg aku lom pulangkan..tolong ingatkan kembali..mane tau aku terlupe..bkn disengajakan pon]

TERmoody tak semena-mena [ni baser lah..name pon perempuan..sebulan sekali kompem ..ade nyer waktu ini..hehhee]

TERumpat bila-bila [opppssss pg raya dah xbuat..cume makan ketupat jewk...raya taun ni..sob sob...xleh mkn rendang..aku kene demam campak...mmg campak ke laut lah lauk pauk 2 dr hati aku!!!!]

TERmacam-macam lagi yang kene mengena [& ape-ape jelah yg sewaktu dengannya]


Ok selamat Hari Raya

Maaf Zahir & Batin

yea kawan-kawan aku sekalian..

aku xsempat membuat perutusan rasmi sebelom raya ari2..sbb aku cuti mengejut kerna demam panas melampau..yg aku sndr xlarat nk bangun......pas2 ngan internet di kampung yg meragam tym raya..langsung aku xleh nk update ape2 di blogs ku ini....sehingga lelabah sibok wat sawang dengan sewenang-wenang nyer...seb baek aku dah kemas kn pg td!

No comments:

Good Bye 2018

**pic from google