Tuesday, October 21, 2008

Salah Siapa?

Masalah 1

Ni sape patut di persalahkan? Adekah Axapta or BIMB yg xphm....wawawa kan dah kate..no cheque tu without "0" di depan dia...wawawa poning tau sbb xleh nk wat Auto Recon...upset I..I dah agak 2 lah masalah dia...hampesss...xpe rileks2 cube detect prob len lak kn

Bukan Masalah

ok aku nk story mory pasei makan-makan kat Pizza Hut Jumaat lepas...story nyer kat N3 birthday kak sharna "+1year". Mane aci kan..up kan gamba dia jek..hehehe gamba peserta laen pon nk jugak kn..

ni lah peserta-peserta yg terlibat dengan Party yg xbrape nk menjadik ni..heheheh tapi alhamdulillah semua peserta majlis kenyang melantak pizza yg di order oleh kate sepakat kami [almaklumlah..sepakat membawa berkat!] kali ni IXUS ngan D60 jek beraksi..aku malas nk bwk BF aku sbb kn musim ujan..xsanggup aku nk meradah ujan ngan BF aku 2..aku kene ujan xpe..jgn lah BF I tu..i jage baek punye ok!


setelah kenyang ngan xpedulikkan org keliling yg ramai kat TTDi..sempat lagi pose ala2 model jalanan 2..hehehe tau ka model jalanan 2 ape? TAK TAU?..aku lagi tak tahu langsung..hehehee tapi yg best...Party kali ni..pihak organizer telah memberi buah tangan tok di bawa pulang bagi di makan di kala lapar ketika di opis..terima kasih pihak penganjur...I Upset..kek kecik xdek..haahhahaa



Mase mmg amat mencemburui kami..so, kene lah pulang apabila mase dah di tahap hidung sblm ade yg sound kalo masuk terlampau lambat kat opis 2 nnt! hehehehee

Berbalik pd masalah 1

aku dah kate 2 tah ape mslh tah..aku upload ok jek bank recon 2..apsal depa upload jek kompem ade problem..hampessdotcom lah kn...ni yg wat aku EMO ni! aku wat OK..depa ni kan..xkn Finance nyer keje aku nk take over lak...hahahha kang aku guling kan semua org nn!

tetibe teringat lagu kumpulan KRU..di suatu ketika dulu agak femes lah jugak...title dia "Salah Siapa"..lirik di lebey kureng mcm ni..malas aku nk google cek betol ke x..ikut suke ati aku jelah kn..ape yg aku rase betu

Salah siapa sering di tanya

salah mereka atau kau saja

salah siapa apa terjadi

bla..bla..aku dah xbrape nk jelas ngan lirik dia..hehehe..oklah malas mo membebel lagi..chau chen dol

1 comment:

cyanamoose said...

wahhh!!! suda dpt setelkan mslh auto recon tuh??? cayalah yun!!!chaiyok!!!chaiyok!! nnt ko bley ganti jd FIN manager.

Eh!! lupe plak... timas yer pd sume peserta yg sudi hadir ke sesi bergambr d pizza hut.

kek kechil tkdpt mo sediakan.. soe. tp ko kan dpt mase besday laki aku dulu.. siap delivery kt opis tuh!!

Good Bye 2018

**pic from google