Monday, May 25, 2009

1 Tahun

sori yeaa Ibu...diz tym Mama yun mo interprem..ahaks


Tanggal 25/5/2008 di kala aku sedang sibok ke sana ke mari di majlis kahwen adik aku..yg berlangsung kat umah aku taun lepas....hehehe Yam plak sibok berperang ngan kesakitan sbb nak melahirkan si budak kenit nims...hehehe dan sekarang dah pon setaun berlalu..

to Nisrina Nabihah yg comei...Happy Birthday...semoga membesar dengan sihat & semoga menjadik anak yg solehsolehah [perasan jek si jijo nimssss]...

Berita Penting: dan hari ini juga iaitu 25/5/2009...Dila selamat melahirkan baby boy di Hospital Kluang pada jam 4.457am [jadik anak jati Johor cam makpak nyer]..maka dengan ini... Dila & Acap diisytiharkan....sebagai Mama & Papa...sob* sob*..xsempat aku tgk perut Dila yg membuyut..hik33 dah selamat meletops

1 comment:

otak3suku said...

anak solehah la....ermmm..anak saya tu..tetiber!...

Happy birthday Nisrina dear!

Good Bye 2018

**pic from google