Wednesday, April 7, 2010

Mari Baling Bola Ke Longkang

Alhamdulillah, Program yg dirancang oleh Biro Sukan, Kelab Bernas berjalan dengan lancar & kali ini, aku terlibat as AJK penyibok yg sama2 dengan AJK lain bertungkus lumus utk memastikan Aktiviti kali ini berjalan dengan lancar dengan budget yg diberi [mmg peneng lah jadik Ketua Biro Sukan bila tang budget ni kan].

Oleh kerana, aktiviti sukan ni aktif, makanya xdek lah kekok nk uruskan. Hasil dr ketelitian semua AJK, makanya kami berharap tiadA lagik sok sek yg mengatakan mereka xpuas hati dengan perjalanan majlis. Kami dah buat yg terbaik kan. harap semua berpuas hati, mmg payah nk puas kan hati semua pihak.

Kembali kepada penceritaan asal, setelah beberapa kali di tukar tarikh, maka 3 April 2010 akhirnya menjadi pilihan. Kalo bab bowling mmg semua warga kerja di pejabat aku semangat. mungkin sukan ini lebih sesuai utk semua peringkat umor. kerana kali ini mendapat sambutan hangat jika nak dibandingkan dengan acara Badminton & futsal yg lepas. dek kerana penyertaan yg byk, beberapa team terpaksa mengadakan pertandingan pemilihan kerana satu pasukan hanya memerlukan 12pemain lelaki & 12 pemain wanita. sekiranya tahun lepas[Kisah Tahun Lepas ] hanya diberikan hadiah pd Juara, naib juara & tempat ketiga bg kategori lelaki & wanita sahaja, tetapi tahun ini kami membuat kelainan di mana hadiah berkumpulan utk Juara & baib juara juga disediakan.

Hadiah2 utk pertandingan ini
penat aku ngan murni bungkus hamper2 tu....dah lah tym membeli pon ade kisah di sebaliknya...kang publish cerita kompem nyiok akan naik atas tarik tudung aku...hehehehee

Owh kumpulan utk pertandingan ini adalah mengikut floor & ade 4 kumpulan semuanya [Hijau, Kuning, merah & Biru] dah macam warna rumah sukan ketika sekolah dulu kan. Tp best jugak kalo berkumpulan ni sbb semangat berkumpulan ni lagi meriah dr semangat individu kan.

aku berada dlm team Hijau ye...& kumpulan Hijau mendapat tempat kedua...huhuhu Tahniah Kepada kumpulan aku.hik33
Juara Jatuh pd kumpulan Merah.

& pemenang individu plak.

Utk Lelaki[Juara- arif, Naib Juara-Rashdan, Ke-3-Shamsul]
Utk Wanita[Juara-Hanim, Naib Juara-Julia & Ke-3-Sharna]

Dan gambar lain2 blh jengah ke Bloh SHarna sbb yg aku upload ni pon dr camera dia..hehehehe aku shoot gune camera dia aritu sbb photographer Opis aku dah balik awal daaaaaaaaa.....
Nota kaki: Seb bek team aku menang, kalo x mmg aku ngan Murni Emo lebih sbb penat ooooo nk bungkus hamper tu....ni gara nk jimat Rm10 utk sebungkus hamper [sbb tesco nk charge rm10 utk 1 hamper]

3 comments:

mama tisya said...

tesco charge ye...nasibaik team ijo menang..hehehe

cyanamoose said...

best nyer uols dapat hampers... nnt bley la suh uols balut hampers lagi. melets.

kalo publish cite kt tesco tu konpem tudung ko bakal rabak.. opps!

Yun said...

amy: tu lah..kene charge ok...kalo hamper harga rm10 pon kene charge rm10...dah lah barang semua kene beli sndr...xberbaloi kn

cyana: oppsss i syg tudung i yg mahal2 belaka ni...tu yg ceritanya xdipublishkan di sini kn....

Good Bye 2018

**pic from google