Monday, January 24, 2011

Rebutan

Album yang sempoi, tu pon jenuh jugak aku nak mencukupkan supaya xnampak lah macam tah apa-apa je kan. Nasib baik masih ada beberapa album aku yang tak digunakan lagi. Boleh lah aku tepek kan gambar yang dah di print tu kan. Takkan nak bagi gambar macam tu jek kan. kira ok lah ni kan. ahaks jangan lah di bandingkan ngan sapa dpt sebelom ni, sbb skrg ni hamba non-ado bajet lebih..apa yang ada terima ajalah ye.

Well, makcik-makcik, mak-mak ni mana lah nak tengok gambar kat komputer kan. tak reti. yolah xkan nak tengok sekali lalu. nanti rindu kat anak yang dah di ambil orang ni nak tengok kat mana kan. last-last makngah aku pon mintak aku printkan.

dapat album ni, boleh plak pengantin nak amik...mau tak menjerit mak ngah aku kan. dan dan makngah aku kata, "ni mak punya, kalau nak cuci sendiri, nak tengok boleh, amik kem salam" terkebil-kebil mata pengantin kena bahasa ngan mak sendiri. nak buat camno. nak print sendiri ye...cd gambar aku dah bagi..pandai2 lah ye..jangan di cilok hak mak kamu punya..tak baik..tu pengubat rindu dia tu..muahahahahaa tergelak aku menengok drama sabtu lepas..hehehee

No comments:

Good Bye 2018

**pic from google