Monday, January 24, 2011

Saya dah berjaya memilikinya

Anda bila lagi?


Ayat sedikit POYO ek? padahal buku jek pon kan...tapi inilah yang dinantikan sejak beberapa bulan yang lepas, semenjak mengetahui ianya hendak diterbitkan, dan hasil dari Pak Wan. Pak wan ni tak perlu nak diperkenalkan lagi, sebab dunia fotografi dialah OTAI, sapa yang xkenal kan? sape yang xkenal maka dia belom cinta abis ngan dunia fotografi malaysia..hehehehee aku dapat tahu buku ni dah ade di pasaran dari belog brother adhadi. thanks alot, sebab dah nak dekat 2bulan kot aku terlupa jengah ke Website dan belognya. dulu nak order in advance tak mampu kan, nasib baik ketikaini ada sedikit rezeki lebih kan, makanya dapatlah membuat pelaburan yang berbaloi dengan memiliki buku ini. bukan mudah nak dapatkan ilmu daripada yang mahir dalam bidang ni kan. dan lebih mudah, ianya di terbitkan dalam bahasa melayu. pada mereka yang baru nak berjinak2 dalam dunia fotografi boleh lah dapatkan nya segera sementara stok masih ada kerana ianya terbitan terhad.

dan duit yang dah disimpan lama tu akhirnya berjaya digunakan, bila yang di tunggu selain buku ini, telah kembali. iya, aku akan ke sini pada 19 Feb 2011 bagi menuntut sedikit ilmu daripada sifu yang dikagumi ramai. pada sesiapa yang berminat, sila lah tempah tempat anda sementara masih ada ruang..hehehe ok lah. Serius tunggu dah lama, selepas terlepas bulan june 2010 kerana aku ada hal lain kan. dan lepas ni, aku ada skodeng & ingin mengikuti kursus di tempat lain pula...ingin merasai dengan semua sifu yang ada dalam malaysia ni kan. target tu belum ada sebab kena cek pada bajet jugak lah kan. ok lah....sambung baca buku..poyo sekali lagi..padahal nak tidur dah ni.

No comments:

Good Bye 2018

**pic from google