Saturday, April 23, 2011

Hujung Minggu Di Utara

Semua orang tanya apa aktiviti aku kat utara sebab aku tak balik KL time weekend kan. malas aku nak balik kan, dah kate bujang, balik KL bukannya ada apa pon, makpak kat kg pon xkesah. dan lagi kalo balik & kena balik sini balik. session utk workshop tu tak abis lagi kan. terang lagi bersuluh aku ni pemalas nak drive. huhuhu

makanya, lepak jek lah Jitra ni. tapi cek takdelah lepak sesaje jek kan. Jumaat, mean semalam, seawal pagi aku ngan housemate baru aku iaitu si Tiqa & si Sarah ke Penang. saje jek jalan2 carik pasal.







sampai ke malam jugak lah kitaorg kat penang. sambil pekena pasembur kat padang kota tu kan. dan 3 shopping complex di tawaf, dan lagi singgah di pantai ferengghi & pantai miami gitew. layan deruan ombak..tenang sekejapkan sambil menggelapkan kulit. pergi ke bukit bendera, masih under construction. sebenarnya dah siap cuma derang start beroperasi 25 April ni. beberapa hari jek lagi. takpe next time ajelah.



sampai rumah dah kol 10lbh malam. apa lg kan tido lah kan..



dan harini pula, hari makan lauk kenduri jek. tengah hari ke Alor Setar, makan lauk kenduri kawen, staff Bernas kahwinkan anak. alhamdulillah. biasalah, aku ikut si Tiqa & kak Mas, lame xjumpe kak mas kan. pahtu balik rumah solat zohor, lepas asar baru gerak ke Kangar, perlis plak, makan kenduri akikah plak. ni pon staff bernas jugak Pakcik Shuib KBB mana lupa dah. tapi anak dia si Amy ni aku kenal sbb PA encik apa aku lupe..hahahahahaa balik dr kenduri singgah umah makcik si Tiqa kat area situ jugak utk solat maghrib. dan lepas tu baru balik rumah...fouuhhh penuhkan aktiviti kat sini.sape kata aku akan kebuhsanan? hehehehee



dan jutaan terima kasih pada staff bernas yang melayan baik ketika aku di sini, takdelah rasa macam kebingungngan kan kan....

2 comments:

cyanamoose said...

staff Bernas mmg baik sbb baru ko ex-Bernas.. hahaha

ada tak soklan "dulu bhgn mana?" heheh.

tkde gmbo payung terjun kt ferringhi pun?

Yun said...

cyana: tu soalan wajib kan. tp ramai jugak kenal aku..terharu..miahahahahaa

owh payung terjun tu ada. nnt aku upload. ni dr henpon .... well as usual i pemalas sket..penat lah ronda2 makan kenduri...

payung terjun tu nak jek cuba aritu, tp xbawak baju spare & non ado bajet...

Good Bye 2018

**pic from google