Tuesday, September 23, 2008

Berbuka Bersama Ex-ISE [Batch June2003-Apr2005]

Utk sesi penceritaan penuh, kome leh bace pada N3 aku sebelom ni Apa anda buat sabtu & Ahad yang lepas. Kisah ini berlaku di Intekma, shah alam.. kire tpt ni dipilih sebab budget utk buffet kat sini antara yg terendah lah kn [tp mlm smlm tgk shamsul@bazaar, ade lg murah kat shah alam 2, kat pelaga cafe (kalo xsilap aku lah) dekat sek.13.hehehe] tp IKEA lagi murah RM16.50 ajo..tp kene ingatlah punye lah ramai umat kat situ...Intekma ni ok..even student yg serve kn..kire ok lah 2...janji dpt kumpul kan geng-geng lame..ade yg dah beranak pinak pon..hehehehe ok kat Intekma ni..buffet dia hanya RM38.00, oleh sebab paln since minggu per-1 puasa. so, tpt mmg dah booking awal-awal lah kn..tapiii...xdpt side dekat pool..ntah apsal tah..tapi never mind lah kn..janji dpt kumpul kan semua..even xsemua yg dpt hadir [nk kumpulkan semua..ha mmg sampai 2020 pon xdapek aku rase,..hehehe]

ini sesi bergamba reramai

Che' Kham, Zam, Aku, & Kecik [Wah semua ni penah menghuni 1oL lah..hehehe]

Rina Sunshine, Zam, & Dila_Baik Sekali..hehehe

Ni Sesi utk pasangan yg dah berumah tangga [sbb 2 amik gamba kat tangga] hehehehe :p - rumah aku naek lift sbb 2 xleh join group ni lagi.. >,<

Me & Rina [sori dila lupe ajak ko..sbb ko kan tukang snap kn gamba ni..hehhee]


P/S: Utk tgk gamba laen [ade aku amik gamba pasangan-pasangan & Gamba xde motif pon ade] tapi korang kene jenguk kat frenster aku nnt [skrg lom upload lagi..tgu tgh sikit nnt ok!] Fotopages Aku

No comments:

Good Bye 2018

**pic from google