Tuesday, September 23, 2008

Break!

Iklan Jap
Aku jengah website Upin & Ipin...no wonder lah kn jumaat lepas dia ulang pas2 sabtu & ahad aku xdapek tgk..seb baek..skodeng td nk tgk latest episode..xde rupenye...xpe tunggu raya lah ok!So, Weekend pon xdek episode baru..jgn lupe yeaa peminta U&I ni..hehehehe [so cute upin & ipin ni]

TAKE a BrEaK

N3 ni utk saje-saje..xde kene mengena antara yg hidop mau pon yang telah pergi meninggal kn dunia fana ini...so jgn ade yg terAse or terkenit ati..kalo ade jugak..sempena hari raya aidilfitri yg bakal menjelma aku nk memohon ampun & maaf sesungguhnya aku mmg xde niat ape-ape pon utk membuat kan korang terasa!

(sape teka leh dpt jawapan betul sajoks) - kerana permainan teka & menang xdigalakkan


Let say lah mase puasa ni kan..korang tersekat dlm jemm yg amat damn! hehehee pas2 xde pape dlm kocek suar or dlm bakul moto or dlm kete..yg ade hny lah...anggota tubuh badan...care paling mudah utk berbuka puasa adalah dengan mengorek idung [sila lihat rajah di atas] hehehehe :P or korang leh jek korek telinge...[aku xsempat nk dpt kan aksi ni pula..]..sesungguhnya jgn lah korang buat aksi ini sewaktu sedang berpuasa....

OK lah korang..Selamat berpuasa ari yg ke-23 [sekejap jek kn..next week dah raya...]

No comments:

Good Bye 2018

**pic from google