Skip to main content

Posts

Showing posts from July 30, 2012

Salam ramadhan

Alhamdulillah dah masuk hari ke-10 umat islam di malaysia berpuasa. Sekejap je masa berlalu meninggalkan kita. Lusa ogos akan menggantikan julai. Aku berharap masa tu diperlahankan utk aku lbh mengayati bulan yg memang dinantikan semua umat islam ini. Rasa macam sekelipan je dah 10hari....nampal sangat bz ngan hal duniawi kan...hope masih ada sisa utk aku merasai dan menjiwai nikmatnya ramadhan kalini.

Dan dgn rendah diri aku mengucapkan selamat menghayati, merebut nikmat bulan ramadhan ini dan sama2lah kita mempertingatkn ibadah kita. Amin

Semalam berkesempatan iftar bersama GGO. Ni kan acara waJib..ehehreeee