Skip to main content

Posts

Showing posts from February 14, 2011

ATAT @ Hatyai = HaTTaT 2011

Bersiap sedia untuk merasa lenguh biji mata [ada ke?], lenguh pinggang, lenguh tengkuk kerana ini adalah entry paling panjang yang pernah aku karang, biasanya aku asingkan ikut episod yang aku rasa sesuai tapi kali ini berlainan sekala, di mana ak cuba untuk menceceh sekali rap jek. tak perlu ada istilah hutang di kendian hari. Percutian ni dirancang masa akhor tahun lepas, macam dah lama jek ek, walhal baru 40 hari berlalu kot.

Ok seperti yang aku dah bagitau kat entry sebelum ni, trip kali ni seramai 27orang dewasa dan 2 org kanak2 terlibat dalam XPDC bajet kali ini.

Bertolak dari KL Sentral dengan menaiki keretapi [aku lupa nama nya apa, tp KTM punya lah kan..kalau dabong aku tau lah WAU express kan] jam 9pm. Kali ini selesa sikit dengan memilih katil. Sebelum tidur hendaklah pekena game seround dua sebelom mata layu.

Kali ini mereka pekena Catan. aku baru lah reti main sbb aku baru tengok betul2 corak permainan nya. selama ni aku tengok kejap2 jek. port terbaik adalah depan katil ak…