Skip to main content

Posts

Showing posts from April 15, 2009

Rapid KL

Allo eberibodi...

dulu kan i dah janji mo cerita bout rapid KL nih...

Rapid KL ni pengangkutan paling glem dlm KL ni... erm kalo bas..worth lah..sbb tiket bas leh digunakan tok 24hrs lah... rate dia as gamba kat bawah ni....
pehtu nk tau laluan dia utk setiap no bas...sila rujuk ke www.rapidkl.com.my semua ade kat situ...

jadual mase dia plak..std KL lah..selalu jek aku hangen..but xdelah smpai 2jam menunggu kn..setakat sejam lebih tu baser lah..& one more thing...pick hour cam nk g keje & blk keje..kompem berebut men tolak-tolak..seb bek xtarik rambut tau...

i paling hangen kalo bab I*d*n ade sekali..kompem lah ko akan rase sakit ati..depa tu bkn ade perasaan perikemanusiaan kn.. main redah teros ke depan jek...

so far, ok lah perkhidmatan rapid KL ni..even selalu jugak aku rase sakit ati kn..hehehe tp std lah..xnak rase sakit ati..nek kete sndr..drive sndr...kompem sakit ati ngan traffic jem plak..hahahaa

ok lah uols....selagi nak jimat..maka rapidKL dihatiku... gigih tau aku kump…