Skip to main content

Posts

Showing posts from June 29, 2010

Ikan Bakar....

Weekend lepas aku balik Melaka. Well, homesick kot..wakakaa pdhal aku xtau nk watpe kalo lepak KL...balik je lah melaka kn...nk blk mlm jumaar tu...aku kengantukan..makanya..lepas subuh di mana, pg-pg buta dah kene mandi kat masjid sabtu sbb kat umah ayaq xdek..giller dah lame ok....isu ni xberbangkit kan..kekekee last aku rase tym nik & da gang ade lg...xpe koman2 DD merasa lah mandi kat masjid..wakakaka [jgn ingat tym sekolah & kat dungun jek kene mandi kat merata tempat ni]
balik kampung bukan watpe pon...aku qada' tidor adelah kn..hehehe dan selepas bangun dr tidor..kelaparan...dan dah petang...lauk aritu mmg kurang menarik sbb yg ade sambal udang ngan telor..almaklomlah..musim org mengawan belom berakhir...mak aku malas nk masak lah tu...dah lah xbrekpes kn..amik ko..mmg berkeriuk lah perut aku melagukan hip-hop. disebabkan lapar tahap abad ke-21, aku pon ajak lah makayah aku & sape yg nk ikut makan ikan bakar...slurrppp slurrpp...keh keh keh....aku ajak pg kat al…