Skip to main content

Posts

Showing posts from January 8, 2009

Best nyer Cadbury

What kind of choc are you?



Tag ni dr Maria [tolong lah..asik men Tag aku jek keje ko kan]..seb baek tym ko meng Tag aku ni..aku tgh layan choc cadbury...di maafkan lah jugak kan...jgn kate ko..aku pon addict ngan choc ni ok! tp kene thn napsu napsi makan choc ni sbb byk keburukan dr kebaikan nyer kn..aku teringat tym sekolah..aku wajib ade stock choc ni..kalo x, tekak aku payau jek [hehehe tah ape sinonim nyer..aku pon xtau] bukannyer mati pon xmakan choc..kate pon remaja kn..kire ala2 trend lah makan choc tu [aku rase lah kn..kalo korang xrase..lantak pi lah]



Pehtu mase kat MPSB..aku jatuh chenta ngan choc budak bohsia [ni kakak dila yg gelar ok!..sbb kate dia bdk bohsia Kluang suke choc ni]..oh lupe..choc kinder bueno ..ala yg "ni mase utk berbueno itu..hehehe" seyes ni choc kalo makan..mmg xleh berenti ok! ade dadah kot dlm choc tu..ahaks



-------------------------------------------------------------

back to the story..after menjwb soalan-soalan berkenaan dekat kuiz tersebut..…

Tiada Motif...

Malas nak citer panjang-panjang..tengok gamba ni sendiri & lu pikir lah sendirik yeaaa...tata