Skip to main content

Posts

Showing posts from January 4, 2010

Musykil

Peguin beranak ke bertelor?

Alkisahnye....aku dok bertekak ngan budak UPSR pasal mende ni...aku dok kater peguin beranak sbb aku xpenah tau pon tang telor peguin kan...hahahaha


sekali jawapannya...jawapannya di tangan anda~~~~...sila lah google...hahahha...

Nota kaki: sian i, menanggung malu ngan budak darjah enam ok! hehehe

Tah ape2 tah

Aku kepelikan, sbb penah lah aku hantar RFQ utk mintak quotation bagi pakej berkahwinan kat beberapa photographer...tujuan aku bukan lah nk tau sgt harga mereka berapa kan, cume aku melaksanakan tanggungjawab jek...dah kawan mintak tolong...aku tolong jek lah mintak kan...dgn alasan mereka..aku phm lah sket....tang pakej2 ape lagi ngan jenis2 album kan....

makanya, aku yg nerd lagi tulus mulus pon wat lah RFQ kat photog2 yg kawan aku berminat...tp hampa...tiada jawapan ye...adekah disebabkan mereka tahu aku ni photog jugak..kunun aku nak ciplak ke ape kan...tp serius..kalo aku nk saje jek..aku xkan gunekan email aku yg seperti baser aku gunakan..& aku xkn bg link belog aku kan....& xkn aku tergamak nk tulis date kawen yg xwujud kan..ape dah...

ape salahnye bg..sbb baser cust kan akan survey.....ape salah layan kan kan...mane tau aku mmg nak kawen jugak..xkn aku nk snap gamba aku sndr kan....

lagi satu....kebiasaan..kengkawan aku pon....aku suggest amik photog laen dulu..if mereka…

So menggemukkan

Iced lemon Tea ni kunun utk menuetralkan lemak pd
cheese cake ni
hehehe
ekceli...melayankan Si pUan Murni yg mengidam cheese cake ni ha
[jgn slh anggap...simptom mengidam dia ni..tiada kenemengena ngan pembawakan mane2 umat Muhammad yeeeee]

makanya, Khamis lepas..kami LUnch si SR
& boleh plak...kitaorg nye main course...adelah..set burger Jr. yg betui2 kecik tenoet...
seb bek xlapar kan...hehehehe