Skip to main content

Posts

Showing posts from March 3, 2010

Tag bulan Mac 2010

1)Adakah anda rasa anda hot?
hot lah kot...dah kene buat tag xberapa hot ni :P

2)Upload gambar kegemaran anda. Citer pasal gambar berkenaan
erm gambar terakhir yg dirakamkan semasa 2009. malas nk carik gamba laen..hehehee

3) Bila kali terakhir anda makan pizza?
dalam mimpi beberapa hari lepas

4) Lagu terakhir anda dengar?
kring kring kring..telepon ku berbunyik

5) Ape anda buat selain menyelesaikan tag ini
bace comment kat fesbuk

6) Selain nama sendiri anda dipanggil nama ape?
kau, kamu, dia....etc

7) Tag lagi 8 orang
ala....semua org lah yg membace

1-
2-
3-
4-
5-
6-
7-
8-

8) Siapakah orang no 1 kepada anda?
org tu adalah JUARA [sbb dia pantas menjawab tag ni]

9) Kata sesuatu kepada orang no 5
erm...boleh cuba lagi utk jadik juara

10) No. 3 ada hubungan dengan siapa?
mungkin dengan pasangan hidop dia

11) Bagaimana pula dengan no 4?
no. 4 ni kene gigih sket utk mendapat ONG yg lebey

12) Pesanan kepada org no 6?
Sila bergerak pantas...kalo tidak anda akan ditinggalkan

13) Kata-kata cinta untuk no 2?
nnt malam i masok d…

KL-Dabong-Jelawang [Episod 3]

Ni lah tempat yg menjadi igauan siang malam
serius air terjun terbaek!

cerita penuh...aku dah kate minggu depan kan..

yg ni hny lah.....utk mengisi masa lapang korang
dr bukak belog aku xdek ape...
aku letak lah jugak..kang lg 6 hari kowang bakal merindui aku..hik22

& kisah disebalik keretapi tergelincir...
nantikan....berita penuh minggu depan..hahhaa

Nota Kaki: cepat lah 5pm