Skip to main content

Posts

Showing posts from November 18, 2010

Proton Inspira

Saje lah gatal pegi cek harga Proton Isnpira ni kan...perghhhh...mahei lah jugak kan...yolah ater kete made in malaysia, why dont murah kan sket kan..kalo lagu nims, mmg lah rakyat malaysia prefer pakai honda/toyota/mitsubishi...kan kan

memang lah gune tech canggih..tp kasik lah berbaloi2 sket...tapi tgk gambar mmg sebijik mcm lancer lah kan..kire xmampu pakai lancer, pakai inspira pon jadiklah..hehehehessila peratikan..harga dia..mahalkan..terus aku rasa sayang kat laling aku..muahahahahaa

Salam Aidiladha

Masih belum terlewat utk mengucapkan, Selamat Hari Raya Aidiladha kerana takbir masih berkumandang sampai esok. Teringat pada sedare mara yang sedang mengerjakan Fardhu Haji. Semoga mereka mendapat Haji yang mabrur dan sentiasa dikurniakan kesihatan yg baik sehingga selesai.

Dalam keluarga aku Tahun ni, hanya Busu Jamil aku saja yang buat Korban, ehh lupa Busu rahim pon same, tapi dia buat korban harini. maka aku xsempat nak melihat aksi binatang tersebut dikorbankan. Tapi orang kampung Alai memang byk aku dengar.

dan semalam, adik aku si Ijat & geng2 dia, telah mengutip semua tulang2 kaki lembu [xdeklah semua] dapat lah mereka buat sup tulang sebanyak 2 periuk yang boleh tahan besarnya..makanya semalam, orang alai makan sup tulang..hehehehee layan...sampai perut sengkak, mata xlarat bukak..lalu tidir sampai ke pagi...perghhh dah lame xlayan nikmat makan sup sebegitu, silap2 tah ape ramuan lah bebudak tu letak..aiyoooooo nak fitam bila memikirkan balik..tp bila renungkan kembali....…