Skip to main content

Posts

Showing posts from July 20, 2010

Senyap

Semangat tu tah ke mana perginya. Mungkin keletihan tu masih terasa. Argghhh ni semua alasan sebenarnya. Atau ianya hanya disebabkan sikap diri sendiri yang cuba mencarik alasan :P
Ok, Kerja mengukur jarak + menilai kualiti batu-batuan di jalan TAR adalah KERJA yangsangat melelahkan. Tiada siapa yang perlu dipersalahkan. hehehe
Sabtu lepas, dek kerana melayankan Makayah sendiri yang mai KL semata2 nak ronda2 di Jalan TAR. Pada mulanya, aku ala2 malas lah jugak..tp mengenangkan sungguh lah jarang sekali mereka kemari utk berjalan..makanya layan kan aja....Best plak jadik Mak aku..sbb main rembat jek ape nak..org lain bayar..aku nye poket rabak..ayah nye poket pon bolos...huhuhu xpe..sekali sekala yg mmg sangat sekali sekala kot...
& hampir 4jam setengah yeeeeeeeeeeee sesi rondaan berlaku. Oleh sbb aku xdpt ape2 makanya...tiada gambar..tanda protes :P Nak makan pon kene beratur pjg...kat KFC nu...
Sampai kerinchi balik dah pukul 4.45pm....saje je aku tanya nak ke mana lagi...memandangka…

Sticky Mode [The Baju Kurung Online]

The Baju Kurung Online
Dear all,
aku dengan kawan aku Si Yam, kami ada menjual Baju Kurung Pelbagai corak + Jenis kain + pelbagai size. Sila lah jenguk ke "The Baju Kurung Online" utk melihat apa yang ada..hehehe.
Kalo berminat boleh lah roger aku.
Nota kaki: utk entry baru aku..sila jenguk ke bawah ye..hehehehe