Skip to main content

Posts

Showing posts from June 4, 2009

Cinderellah lah Sangat

Lewre Couture boleh jengah sini utk melihat collection laen yg ade

Aku tau..setiap manusia ade taste sendirik kan....tapi berpada2 lah pada kemampuan kan... tapi sape lah AKU kn nak sekat keinginan..even aku pon ade keinginan yg kadang2 kala mmg melampau..hehehe [lg mau mengata org]..tp dah lumrah suka nak mengata jugak..hehehe almaklomlah masuk kategori bezee bodi..maka jadik lah Kak Esah kejap eh...

Al-kisahnya..bile membe aku call mencerita kan pasal bende merepek..iaitu...seperti perbualan kami di bawah

membe Aku: babe! sabtu ni camne plan?
Aku: cam yg dirancang lah...
..
.
.
membe Aku: ko penah tgk Citer Cinderella
Aku: ape soalan pelik..ingat aku lahir zaman purba ke ape?
membe Aku: mane tau ko xlayan kn..
Aku: drama sinderella kat TV3 tu pon aku layan ok!
membe Aku: ade gossip baru lah pasal Cinderella
Aku: Sape plak yg verangan jadik Cinderella nih? [muskil aku kejap]
membe Aku: alah ade lah.... ko sangat kenal orang itu...hehehee [sambil gelak besar..cam siot jek]
Aku: mmg lah..ade jek goss…