Skip to main content

Posts

Showing posts from January 13, 2010

2010

Hanya lah number...2-0-1-0

semua kengkawan kecoh tny.....ape perancangan aku utk tahun ni, ape target aku, ape keinginan yg nak aku capai, semua nya...ape lah kan!

serius aku..mmg xdek target ... agak loser jugak kan sbb cam xdek matlamat idop gitew~~~

serius..aku lom dpt wang besar"NUR" utk memberi aku idea camno nak susun balik perjalanan idop aku yg agak celaru kebelakangan ni~~~~

aku sedang menunggu...SATU....oppss satu bende yg dipanggil TEKANAN di mana...dat tym aku terpakse utk menggerakkan enjin2 kehidupan aku supaya boleh di waras kan kembali & hidop di alam nyata kan...

ok lah..aku sebenarnya..byk bende nk diceritakan....byk sgt topik..cume aku lom dpt satu kesungguhan utk membuat yg terbaek dlm cerita2 tu..semua tergantung.,.makanya...dia dok dlm dompet aku draft ajelah..hehehe..nnt ade kerajinan yg nk menjelma...aku hupdate ape yg ptt...skrg aku tengah kering gusi idea....