Skip to main content

Posts

Showing posts from August 4, 2010

Kopi Kaw satu

He - He - he - he - he - he - he - he -he
Tengah layan Laila Asyikin, Aku terpikir......ada tak perempuan yang macam laila asyikin ni?

Alasan - tiada, saje jek terpikir tibe-tibe
dan tetibe persoalan ni melintasi benak aku yang tah apsal merewang pikirkan persoalan ni :: Ape lah perasaan perempuan yang dah kawen, tetiba dapat tau si suami yang dicintai dah kawen lain tanpa pengetahuan? ape lah rasa nya ek? hehehe
macam mane lah nak hadapi ek? setiap orang kan berlainan pendapat..ade orang tak kesah, ade orang sangat kesah, ade orang buat tak tau sebab xnak rasa sakit hati.
lagi satu cerita "Gelora dihati sara" ni pon aku rasa berat, tapi naily tabah jek tengok, rase nye ni pon cerita pasal suami kawen lain..wakakaaka agak nya tengah trend kot, lelaki kawen lebih dari satu...ha ha ha
aritu terpikir ade ke orang amcam Adam dalam Adamaya kan..hahahahahaa aku ni dah nak biol ni...lebey baik aku sambung keje aku skodeng carik idea utk shoot gambar sabtu & ahad ni lagi banyak faedah…