Skip to main content

Posts

Showing posts from March 7, 2011

Siapa nak angkat tangan

Kalo simpan, dah cair kot, oleh sebab simpan dalam bentuk gambar, lambat upload pon xpe..hehehee actually ni dessert kitaorg Jumaat lepas, dah nama kitaorg, maka bukan aku soranglah yg melantak kan.
Ada orang mengidam, orang lepas beranak yang mengidam. actually aku yg xpenah beranak ni pon mengidam jugak,sebab asik tengok dekat belog MamaTisya jek kan. Makanya, geng Gigi plak punya turn serang Baskin robin last friday. serius lah opis berdekatan tpt makanan mahal2 ni. [yolah mahal pada aku yang poket asik bolos ni kan. ]memang tokleh nak berjimat lah.
ok, last but not least..jamulah mata Ice Cream Foundue ni ya..nom..nom..nom...oppsssss