Friday, November 6, 2009

Fouhhh~~~~

**11 Dec 2008**

Jeans & tshirt pebret aku....

xsampai setaun kan....berkilo2s lemak berjaya aku ternak taun 2009 ni? haih*...makin lame makin dasat....

If murni...dah set target nk buang 6kilos by end of diz year....aku puler mcm mane ek? haih*

FYI, jeans tu mmg dah tersadai...sbb xsanggup pakai...byk sgt lemak tersembul yg xsanggup aku nk tgk....kalo dah xsanggup tgk..org len lagi lah..mahahazabulterbeliakbijikmateplaknnt kan...huh!

& tshirt tu...antara tshirt pebret aku...tp...tu lah..pakai wat tido ajek lah...hahaahhaha...xsanggup den nak sarung di khalayak ramai... giller xgiller...mmg taun 2009 ni..aku berjaya ternak lemak 8-10kilos ok!....mak eihhhhh,.. oleh sebab ade jeans len yg maseh leh diguna pakai...makanya, tu yg aku xsedar2 lagi kot....ni dah terlihat sndr gamba lame & carik balik jeans tu..sedih plak rase nye...

di sebabkan itu......

nk tanam azam ni...tp target b4 feb 2010 lah...sbb feb nnt kan ade majlis gah.....leh skodeng jejake melets...hahahahahahahaaaaa kalo xkurus jugak...dok kat belakang..jadik pencacai ajek lah nnt! keh keh keh...Den Pasarah ajolah ketika itu.,.huhuhu :P

*TeT*

Semalam punye citer (*^&%$#$%#%#%#%)....

Aku hanya..mengamin kan jek

~~~~Amin~~~~~~

Start all over again

Bukan kerja baru ya.. Aku rasa aku masih SETIA... " aku masih setia,  Di sudut hatiku masih percaya....bla bla..aku masih setia..&q...