Skip to main content

Posts

Showing posts from January 6, 2010

Part Time Nurse

no...i'm NOT....

& aku bukannnye lah berhati mulia nk prihatin kat semua org ok!

owh tak..aku xdek lah kejam...but bile org yg minta utk aku jadik kejam...i'll be sekejam yg mungkin

kalo dah situasi....begini...korang rase patut ke xpatut aku jadik &%&%&*^(&*(&*****^&%&^%GGJHG

1 - org yg hanya ingat kat kawan tym dia sakit? [ni lagik lah.....aku sakit pon ko xamik tau kan & kalo blh aku xmo menyusahkan org tym aku sakit..ko sakit ape kehal aku yg kene bekorban tenaga + perasaan plak kan...lom sakit kronik..no need to kesian sgt aku rase!..kejam x?]
2- org yg hny ingat kite bile dia mmg dah xdek org lain nk dilayan [ko rase2 aku akan layan ke...aku tadah muke toya aku jek lah jwb nye ngan suare thp mendatar kelas terakhir dah tu...hehehe]
3- org yg hanya ingat kite once in a blue moon? [ni dah sah-sah lah dah kene delete dlm kotak memori aku kan? xdek nye aku nk touching2...yg ko teringat kat aku tetibe kan..koman2 ayat yg terpacul dr mulut aku &qu…