Skip to main content

Posts

Showing posts from December 17, 2010

Afiq Darwish & Aysh Rayyan

ish ish... ramai plak orang namakan anak rayyan ek..hehehe kebetulan kot. irfan lah, naufal lah...combination lah..adam lah, rifqi lah....aifiq lah..aniq lah...
last 2 weeks, aku balik melaka disebabkan memang hukum dah takdirkan aku balik kampung...opppss di samping ade tugas utk menangkap gambar di majlis pertunangan kawan semasa di dungun dahulu [Yusnita]. tahniah Yusnita & yusran, semoga apa yg dirancangkan akan terlaksana tahun hadapan ya...aku doakan semoga ikatan yg dah di simpulkan itu kekal sehingga ke jinjang pelamin.
dan kebetulan rumah si yus tu berhampiran ngan rumah si audi, ya memang dari raya lagi nak menjenguk sahabat aku nan sorang ni kan..tapi tak kesampaian dek kerana kekurangan cuti semasa raya yang lepas, sehinggakan anak nya dah berusia 4bulan..tapi xpe....auntie tetap jenguk jugak kan..ahaks....
dan pengalaman yg memang serius melawakkan di mana, apakah perasaan korang kalo bidan/doktor yang menyambut anak kau adalah seorang sahabat lama di sekolah?....tak dap…