Skip to main content

Posts

Showing posts from July 16, 2009

Angin Kus-kus

tu dia.... seb bek aku xterlelap kat surau td..hehehee :P angin punye pasal...perut jadik senak...ni sbb tgk depa makan lunch td lah ..ahahaha alasan jek tu..pdhal mmg masuk angin lah kot perut ni...mlm smlm aku tibai roti jek sekeping..pehtu pg td juz minom air...gagah jugak nk puase...wargghhhhhh relax Yun...only 4days left if arini sukses...ahaks...aku budget aku lah yg ketinggalan keretapi bab mengqada' pose taun ni..ruper2 nye masih ade geng sekapal..hahaha yg mane lg lah....baru teringat nk ganti..heheehe kire aku baek skit lah ni...ni lah hazab nye ponteng lame sgt...mintak2 lah kesihatan aku di bulam pose taun ni baik2 aja...xmo dah azab ni...azab sakit laen..azab ganti pose ni plak laen....

Ape lah Dd masak arini..keji kan aku..asik buli si DD..ahaks..xpe DD koman2 skill memasak ko akan makin mantop...nnt promote lah kat sape2 kn...hahahaa xpe aku utamakan adik2 jalan ke alam bahagia dulu .. uwekkk :P ikhlas kah? ok..operate mate aku..tgk aku tipu ke idak... seyes lah..ras…