Monday, March 28, 2011

Anggerik pilihanku

Ada orang asik tanya, berapa helai koleksi Tudung Anggerik ni ada dalam koleksi aku. ish ayat sedikit berpintal. hahhahaa Owh well, tudung ni menjadi pilihan orang macam aku sebab mudah dan tahan lasak. Mudah sebab, xperlu di gosok. aku dan iron memang lah tak selari. ahaks. tahan lasak pula sebab aku ni selalu ke sana ke mari. eh silap, aku ni jenis xberapa rajin nak melipat baju. owh....pengakuan ikhlas, bayangkan kalo nk kene sumbat dalam bakul utk beberapa minggu, rasa-rasanya, tudung yg ada awning tu kompem kemek kan? kalau tudung bawal tu kompem komot berjuta kan. tudung ni telah memudahkan aktiviti harian aku sebanyak 88%. di mana jimat lah 10minit utk aku iron tudung. dan jimat masa aku nk tunggu tudung yg aku nak pakai kering. hahahaha senang ye uols, angin kat kipas jek..kejap jek dah kering. yang ada dalam drawer comel aku, maknanya yang aku dah beli lah kan. ahaks. cucube bilang, ada berapa. dan adalah 2lai lagi kot kat ampaian tym aku snap gambar ni. hehehhee yang awning tu aku suka, tapi masalah nak menjaga awning tu dari tidak tercacat dek terkepit or terkemek adalah sangat payah kan. dan lagi satu, tudung anggerik ni sangat senang di bawa ketika ketika bercuti, xkan mengalami masalah tudung komot jek...kan...hehehehehe

Start all over again

Bukan kerja baru ya.. Aku rasa aku masih SETIA... " aku masih setia,  Di sudut hatiku masih percaya....bla bla..aku masih setia..&q...